Woord van GOD... tot de Nederlanders... 22.12.2021.

 Dit zegt GOD tot de Nederlanders : 

"Gij hebt Mij verlaten, althans de meesten van u. Daarom hebt gij vaak meer te lijden dan hetgeen IK u wilde opleggen. Uw ongeloof en kleingeloof en vaak ook onwetendheid om de dingen die er echt toe doen in Mijn heilige ogen hebben U zeer veel leed berokkent en ook de dierenwereld en de natuur in Nederland. U denkt vaak intelligent te zijn, maar vergeet Mij. U denkt kundig te zijn aangaande allerlei dingen, maar vergeet daarbij Mij. U bent actief geweest jaren lang met uw lusten, begeerten en driften en passies te leven, maar vergat daarbij Mij. Zie, IK kom in deze dagen tot velen met Mijn Geest en zet hen hun leven voor ogen en laat hen zien waar zij faalden en te kort schoten in liefde-betoon, opdat gij ziet waartoe het leidt wanneer IK u niet mag leiden. Want zie, velen zijn actief op allerlei wijze maar vergeten Mij. Ze vragen niet om gebed. Ze gaan niet meer naar kerken om naar God's woord te luisteren... en zelfs wanneer zij in kerken zitten zijn ze vaak nog maar gedeeltelijk met hun aandacht bij hetgeen IK hen zeg. Sommigen zijn reeds zo in hun geest afgeleid en zelfs "gestoord" , dat zij niet eens meer kunnen luisteren naar het woord van God, omdat hun harten in een wereldse roes leven, waarbij zij zich op Geestelijke dingen niet meer kunnen concentreren noch ze kunnen begrijpen noch kunnen vasthouden.IK BEN. Mijn Geest moet al hun harten bevrijden uit de wereldgeesten, willen zij nog kunnen luisteren en begrijpen hetgeen IK zeg door Mijn Geest en woord en/of dienaren van De Geest en het woord in de kerken of gemeenschappen van gelovigen in Mij en Mijn Zoon en Ons evangelie. IK BEN. Mijn Geest is bedroefd over al de afkerigheid, ongeloof... en afval van Mij, de Levende Almachtige GOD van de schepping. Velen zijn zo hels bezig, dat IK ze normaal gesproken al volgens Mijn eeuwige gerechtigheids-eisen al lang had moeten vernietigen, maar IK BEN nog geduldig met sommigen. Reden : IK weet dat er nog rechtvaardigen en gerechtvaardigden zijn, die nog voor hen/u pleiten en smeken in gebed, maar beseft allen : Indien er geen gelovigen en gerechtvaardigden en rechtvaardigen meer op aarde zouden zijn, zou al het grootste gedeelte van de mensheid door Mijn heilige woede en oordelen zijn vernietigd. IK BEN. Uw zonden, o Nederland, zijn zeer groot en ten hemel schreiend geworden. Uw gruwelen, die u bedrijft in uw land, zijn door Mijn Geest en engelen geregistreerd en uw wetsverachting en wetsverdraaïngen zijn Mij bekend. Beseft uw zondigheid en uw diepste verlorenheid en beseft dat IK momenteel u waarschuw. Want ziet, even houdt IK nog Mijn heilige woedde / toorn gedeeltelijk nog in toom... en af en toe neem IK hem weer even van u weg... opdat U weer even Mijn goedheid smaakt, maar beseft wel dat uw toestand in Mijn heilige ogen erbarmelijk en ellendig is. Ondanks alle zegeningen, waarmee IK u jarenlang zegende, hebt gij Mij, de Bron des Levens, verlaten, de rug toegekeerd in plaats van het aangezicht. Uw zondige begeerten en hebzucht en zondige lusten-bevrediging, gebaseerd op goddeloosheid... en/of misbruik maken van Mijn geduld en liefde en genade en Mijn gave tot vermenigvuldiging/voortplanting, leidde tot sexsuele ontsporingen van zulk een aard... dat IK allen al omwille van deze gruwelen had moeten vernietigen. IK BEN. Maar zie, IK zal U allen tonen dat IK niet met Mij liet... noch laat... de spot drijven. Indien U Mijn evangelie hoorde en/of hoort en het begrijpt... en dan toch verwerpt tegen beter weten in... en koppig blijft en u blijft verharden tegen Mijn Geest/woord/stem, dan zal IK U afhakken en het leven wegnemen... en zult u sterven in de geest en een psychisch wrak worden... en zelfs voor eeuwig eindigen in de tweede dood / vuurzee. IK BEN. Reden : IK deed alles voor u om u een levenswaardig leven te geven en u het goede te geven, ondanks vaak uw zondige neigingen en levensaktiviteit of misdaden. Zie, IK kom over hen die IK nog opwek om U het Woord van God te verkondigen tot uw heil, zo u zich niet langer blijft verharden. Maar indien u zich weer verhardt, zal IK oordeel over u uitstorten en wel blijvend tot uw algehele vernietiging en verdoemenis. IK BEN." ; Spreekt de HERE GOD, YHWH/YHVW-GOD, de Almachtige, de Heilige, de GOD van het Ware Geestelijke Israel.

Profetische, de realiteit openbarende, boodschap ontvangen door Jean Schoonbroodt. NL. EU. 

D.d. 22.12.2021.


Reacties

Een reactie posten